Dagen

Kalle tyckte att jag skulle uppdatera bloggen. Så jag gör väl det då!
Idag for jag in till stan och träffade han, han halvsov när jag kom dit, snäll kille. Verkligen.. Jaha, och sen? Dåååå kollade vi på film och sen en till film, som gick på Disney <3 världens bästa kanal.
Var hundvakt också, super gullig hund! Träffade en av jordens sötaste barn också, Signe! Gosig.
Seeeen tog vi bussen till donken, käkade där. Och då träffade vi Andrei, som jag inte träffat på jag vet inte hur länge.. I sommras tror jag!
Sen åkte jag hem och käkade världens godaste cupcakes som jullan och majjan hade bakat!
Det här vart långt.. Gonatt mina fina!
Puss


Kommentarer
Postat av: Kalle

Duktig flicka :)))<3

2012-01-04 @ 02:17:58
Postat av: Kalle

Duktig flicka :)))<3

2012-01-04 @ 02:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0